Biežāk uzdotie jautājumi

Profila informācija un fotogrāfijas

📝 Kā aizpildīt anketu?

Lai aizpildītu vai mainītu informāciju savā profila anketā, Tev ir jāiet uz sadaļu "Mana anketa." Tur vari nomainīt informāciju, ko vēlies norādīt par sevi. Lai aizpildītu visu anketu, virzies pa augšā norādīto pelēko joslu. Anketa ir aizpildīta pilnvērtīgi, ja visi anketas posmi ir zaļā krāsā.

green


📷 Kā pievienot un mainīt fotogrāfijas?

Lai pievienotu vai mainītu fotogrāfijas, Tev ir jādodas uz sadaļu "Mani foto" un jāizmanto funkcija "Pievienot foto". Kad tas izdarīts, izvēlies fotogrāfiju no sava datora un pievieno to. Profila fotogrāfijā ir jābūt skaidri redzamai Tavai sejai. Fotogrāfijas nedrīkst būt pornogrāfiska rakstura. Iesakām apskatīt portāla lietošanas noteikumus, kas attiecas uz pievienojamām fotogrāfijām portālā.
Ja Tev nebūs ievietota atbilstoša profila fotogrāfija, Tu nevarēsi aplūkot citu foto pilnā izmērā, ka arī pilnā šī lietotāja galerija nebūs pieejama.


🙎 Kā ievietot profila foto?

Ja vēlies kādu no savām ievietotajām fotogrāfijām iestatīt kā profila bildi, ej uz sadaļu "Mani foto", izvēlies fotogrāfiju, kuru vēlies redzēt kā profila foto, un spied uz pogas "Profila foto" uz vēlamās fotogrāfijas. Šī bilde tiks rādīta kā Tava profila foto.


❌ Kā dzēst pievienotās fotogrāfijas?

Ja vēlies dzēst kādu no pievienotajām fotogrāfijām, izvēlies konkrēto fotogrāfiju un uz fotogrāfijas spied pogu "Dzēst" un Tava fotogrāfija tiks dzēsta.


🕗 ABONEMENTI

💲 Vai portāla lietošana ir par maksu?

Reģistrēšanās portālā Otrapuse.lv ir bez maksas. Bez maksas portālā Tu varēsi:

  • pievienot fotogrāfijas savam profilam;
  • detalizēti aizpildīt savu anketu;
  • neierobežoti izmantot otras puses meklētāju;
  • skatīt citu lietotāju profilus;

Tomēr, lai sazinātos ar citiem lietotājiem, ir jāiegādājas abonements. 


💑 Kāpēc ir nepieciešams iegādāties abonementu?

Abonements ļauj pilnvērtīgi izmantot visas platformas funkcijas un sazināties ar citiem lietotājiem. Tāpat tas citiem dod pārliecību, ka esi īsta persona, kā arī Tev būs pārliecība, ka komunicē ar cilvēkiem, kuru nolūki ir nopietni.

Iegaumē, ka abonements attiecās tikai uz konkrēto profilu, kuram to iegādājies, un netiek piesaistīts nekādai citai Tavai personīgajai informācijai. Dzēšot profilu, tiks dzēsts arī jau iegādāts abonements!


 

💶 Kā iegādāties abonementu?

Abonementu var iegādāties, izmantojot portālā pieejamo sadaļu "Iegādāties abonementu", kura atrodas Tava profila sākumlapas kreisajā pusē. Tu vari izvēlēties abonementa termiņu vienam mēnesim, trīs mēnešiem vai sešiem mēnešiem. To vari izdarīt, mainot abonementa termiņu izvēlnē. Jo garāku termiņu izvēlēsies, jo tas būs izdevīgāks un lētāks.




💰 Kādi apmaksas veidi tiek akceptēti?

Kad esi izvēlējies termiņu, vari veikt abonementa apmaksu. Apmaksu ir iespējams veikt ar norēķinu karti (Eurocard/Mastercard un Visa kredītkarti, Maestro un Visa Electron debetkarti), Swedbank, SEB un Luminor - Nordea interneta banku, SMS (Tele2, LMT, Bite) sūtījumu, PayPal pārskaitījumu, Google play vai iTunes abonemenetu.




📲 Kas ir sms abonēšana?

Izvēloties SMS abonēšanu, tas tiek atjaunots automātiski pēc abonementa termiņa beigām, tādējādi Tev nebūs atkārtoti jāveic abonementa pasūtījums katru reizi, kad beidzas abonementa termiņš. Šo automātisko abonementa pakalpojumu var atteikt jebkurā laikā un tas ir bez maksas.


📵 Kā atteikt sms abonēšanu?

Lai apturētu mēneša abonementa atjaunošanos, sūti tekstu STOP OP uz numuru 1881.

Pēc īsziņas nosūtīšanas saņemsi apstiprinājuma SMS un automātiskā SMS abonēšana būs apturēta. Īsziņas nosūtīšana par automātiskā abonementa apturēšanu ir bez maksas.


💳 Kas ir apmaksa ar norēķinu kartes datiem (ar kartes numuru)?

Izvēloties apmaksu ar norēķinu karti, ievadot kartes numuru un kartes slepeno kodu, abonements tiek atjaunots automātiski uz termiņa beigām, tādējādi Tev nebūs atkārtoti jāveic abonementa pasūtījums katru reizi, kad beidzas abonementa termiņš.
ab1

Šo automātisko abonementa pakalpojumu var atteikt jebkurā laikā, savā profilā nospiežot pogu “Pārtraukt abonēšanu”, izmantojot WEB jeb datora versiju. Ja šādu pogu neredzi un tā vietā ir poga "Iegādāties abonementu", tas nozīmē, ka Tev nav pieslēgta automātiskā abonementa pagarināšana. Dzēšot profilu abonements tiek automātiski pārtraukts.


💳 Kas ir apmaksa ar interneta banku?

Gadījumā, kad izvēlies veikt maksājumu ar internetbanku, portāls izveido savienojums ar tavu internetbanku, kurā tu apstiprini izvēlēto maksājumu. Šis maksājums automātiski netiks pagarināts.

internetbanka

Pirms abonementa iegādes pievērs uzmanību zvaigznītes (*) simbolam, kas norāda, kurš no maksājuma veidiem tiks pagarināts automātiski un kurš nē. 

absss




💸 Kā atteikt abonēšanu, ja veikta apmaksa ar norēķinu kartes datiem?

Šo pakalpojumu iespējams jebkurā brīdī pārtraukt savā profilā nospiežot pogu “Pārtraukt abonēšanu”, izmantojot WEB jeb datora versiju. Poga atrodas Tavā profila lapas kreisajā pusē. Ja šādu pogu neredzi un tā vietā ir poga "Iegādāties abonementu", tas nozīmē, ka Tev nav pieslēgta automātiskā abonementa pagarināšana. Dzēšot profilu abonements tiek automātiski pārtraukts.




💸 Kā atteikt abonēšanu, ja veikta apmaksa ar paypal?

Šo pakalpojumu iespējams jebkurā brīdī pārtraukt savā profilā nospiežot pogu “Pārtraukt abonēšanu”, izmantojot WEB jeb datora versiju. Poga atrodas Tavā profila lapas kreisajā pusē. Ja šādu pogu neredzi un tā vietā ir poga "Iegādāties abonementu", tas nozīmē, ka Tev nav pieslēgta automātiskā abonementa pagarināšana. Dzēšot profilu abonements tiek automātiski pārtraukts.




💸 Kā atteikt abonēšanu, ja veikta apmaksa ar itunes?

Dzēšot profilu otrapuse.lv, iTunes abonements netiks automātiski atcelts. Jūs varat atcelt abonementu tālruņa iestatījumos ne vēlāk kā 24 stundas pirms atjaunošanas datuma. Sekojiet instrukcijām https://support.apple.com/en-us/HT202039




💸 Kā atteikt abonēšanu, ja veikta apmaksa ar Google Play?

Abonementu atcelt vari sadaļā "Abonements", ne vēlāk, kā 24 stundas pirms atjaunošanas datuma.

😕 Visbiežāk sastopamie iemesli neveiksmīgam abonementa sūtījumam:

  • Nepietiekošs kredīta atlikums tālruņa numuram;
  • Liegta iespēja pasūtīt paaugstinātas maksas īsziņas konkrētajam tālruņa numuram;
  • Nepareizi/neprecīzi ievadīts kods;
  • Nepareizi/neprecīzi ievadīta kartes informācija;
  • Nepabeigta maksājuma darbība;
  • Nepilnīgi norādīta informācija, veicot pārskaitījumu no bankas.

Ja abonements netiek aktivizēts īsu brīdi pēc darījuma veikšanas, raksti mums uz informatīvo e-pastu [email protected]. Savā e-pasta vēstulē izklāsti radušos situāciju, pievieno tālruņa numuru, no kura tika veikts darījums portālā (ja tas tika veikts ar tālruni) un tēmā norādi: Abonements. Katra šāda neprecizitāte tiek pārbaudīta un mēs ar Tevi sazināsimies pēc iespējas ātrāk.




🌈 Ko man dod profila izcelšana?

Profila izcelšana liek Tavam profilam būt pamanāmākam, tas uzrādās pirmajā lapā, sadaļā "TOPS" un sadaļā pie izceltajiem profiliem. Tas palielinās uzmanību Tavam profilam, veicinās profila aktivitāti un, iespējams, Tava otra puse Tevi pamanīs ātrāk! Iegādāties profila izcelšanas abonementu vari, spiežot uz pogas "Izcelt profilu", kuru atradīsi sava profila pirmajā lapā zem profila foto vai, uzejot uz sadaļas "TOPS"!




😿 Ko darīt, ja esmu veicis abonementa maksājumu, taču abonements nav aktīvizējies?

Ja esi pārliecināts, ka visus maksājuma soļus esi veicis pareizi un secīgi, taču abonements tik un tā nav aktivizējies, raksti mums uz informatīvo e- pastu [email protected]. Savā e-pasta vēstulē izklāsti radušos situāciju, pievieno tālruņa numuru, no kura tika veikts darījums portālā (ja tas tika veikts ar tālruni) un tēmā norādi: Abonements. Katra šāda neprecizitāte tiek pārbaudīta un mēs ar Tevi sazināsimies pēc iespējas ātrāk.


💬 CITA INFORMĀCIJA

👍 Profila reģistrēšana

Portālā profilu var piereģistrēt dažādos veidos - ar e-pasta adresi, draugiem.lv pasi, facebook.com, VK vai Google+ autorizāciju. Vēlamies vērst uzmanību, ka izmantojot dažādus profila reģistrēšanas veidus, tiks izveidoti dažādi profili. Reģistrējot profilu, piemēram, ar draugiem.lv pasi un pēc tam ar e-pasta adresi - šie profili neapvienojas, bet gan ir divi dažādi profili, jo reģistrācija tika veikta divreiz. Ja Tev tomēr ir vēlme ielogoties savā profilā gan ar e-pastu, gan ar citiem reģistrācijas datiem, tad pēc profila reģistrēšanas Tev nepieciešams ieiet Profila iestatījumos un ievadīt tur papildus datus. Neaizmirsti, ka portāla lietošanas noteikumi paredz tikai viena profila uzturēšanu portālā.


🔐 Kā atjaunot paroli, ja esi to aizmirsis?

Ja Tev neizdodas ielogoties, pārbaudi, vai ievadītā e-pasta adrese un parole ir ievadīta korekti un pareizi. Gadījumā, ja esi aizmirsis paroli, izmanto funkciju "Aizmirsu paroli". Seko norādījumiem šajā sadaļā, lai atjaunotu paroli. Vienmēr pārliecinies, ka Tava parole nav zināma citām personām un to nevienam neizpaud.
Savu paroli vari atjaunot ŠEIT !


💌 Kā nomainīt e-pastu un/vai paroli?

Ja vēlies mainīt paroli un/vai e-pastu, Tev ir jādodas uz sadaļu "Profila uzstādījumi". Šajā sadaļā ir iespēja nomainīt gan paroli, gan e-pastu. Pēc tā izdarīšanas, atceries nospiest pogu "Saglabāt".


💌 Kāpēc jāaktivizē e-pasta adrese?

E-pasta adrese jāaktivizē, lai turpmak varētu sazināties ar citiem portāla lietotājiem un saņemtu iepazīšanās abonemnetu. Šis solis ir nepieciešams, lai samazinātu iespējamību portalā reģistrēt viltus profilus. E-pastu vari aktivizēt, sekojot reģistrētajā e-pastā saņemtajai informācijai no otrapuse.lv. E-pastā atrodamo kodu jāizmanto 15 minūsu laikā vai arī jāizmanto e-pastā atrodamais links.




💌 Ko darīt, ja nav saņemts aktivizācijas e-pasts?

Šādos gadījumos lūdzam pārabudīt sava e-pasta SPAM, Sociālo tīklu, promotions un citas mapes. Ja arī šajās mapēs nav saņemts aktivizācijas e-pasts no otrapuse.lv, lūdzam sazināties ar administrāciju: [email protected].


🕶 Kā rīkoties, ja nevēlos, ka mans profila foto tiktu izmantots otrapuse.Lv reklāmas materiālos?

Ja nevēlies, ka Tavs foto parādās portāla pirmajā lapā, ej uz sadaļu "Profila uzstādījumi" un izņem ķeksīti no sadaļas, kur rakstīts "Piekrītu, ka mans profila foto un vārds var tikt izmantots otrapuse.lv reklāmas materiālos citos interneta resursos." Turpmāk Tava fotogrāfija netiks rādīta izmantota otrapuse.lv reklāmas materiālos.




📪 Kā rīkoties, ja nevēlos saņemt jaunumus no otrapuse.Lv savā e-pastā?

Ja nevēlies saņemt jaunumus savā e-pastā, tad Tev ir jādodas uz sadaļu "Profila uzstādījumi" un jāatzīmē sadaļa "Nevēlos saņemt jaunumus no otrapuse.lv " vai jāizvēlas opcija e-pasta beigās “Ja turpmāk vairs nevēlies saņemt informāciju par jaunumiem Tavā profilā, lūdzam atteikties šeit”.




⛔ Kā rīkoties, ja nevēlos sazināties ar kādu no portāla lietotājiem?

Ja nevēlies sazināties ar kādu no portāla lietotājiem, iesakām izmantot "Bloķēt lietotāju" funkciju. Ja nobloķēsi lietotāju, viņš nevarēs vairs ar Tevi sazināties un apskatīt Tavu profilu.




⛔ Kā ziņot par pārkāpumu?

Ja vēlies ziņot par pārkāpumu, to iespejams izdarīt citas personas profilā nospiežot pogu "Ziņot par pārkāpumu", vēstuļu sadaļā, sarakstē ar personu, par kuras pārkāpumu vēlaties ziņot, nospiežot pogu "Pasūdzēties", vai sadaļā "Tērzētava", pie konkrētā komentāra labajā lapas pusē, nospiežot saiti "Ziņot par pārkāpumu".


🏃 Kā darbojas geolokācija?

Geolokācijas aktivizešana ļauj meklēt citus lietotājus pēc pazīmes "Tuvākie". Šādi Tev ir iespēja meklēt ģeogrāfiski sev tuvākos lietotājus. Šo opciju atradīsi sadaļā "Meklētājs". Pirmo reizi izmantojot šo iespēju, Tev būs jāapstiprina, ka atļauj izmantot geolokācijas datus. Ja kļudas pēc esi savā pārlūkā izvēlējies neļaut izmantot savus geolokācijas datus, bet tomēr vēlies izmantot šo funkciju, spied uz zilās lokācijas ikonas sadaļas "Meklētājs" kreisajā apakšējā stūrī un seko atbloķēšanas instrukcijai.




🏃 Kā iziet no profila?

To ir iespējams izdarīt, izmantojot funkciju "Iziet", kas atrodama sadaļā “Uzstādījumi”, kas atrodas zem Tava foto ikonas lapas augšējā labajā stūrī.


🚫 Kā dzēst profilu?

Ja kādu iemeslu dēļ vēlies dzēst savu profilu, to ir iespējams izdarīt, izmantojot funkciju "Dzēst profilu", kas atrodama sadaļā “Uzstādījumi”, kas atrodas zem Tava foto ikonas lapas augšējā labajā stūrī. Pēc šīs funkcijas izmantošanas, Tavs profils no portāla tiks neatgriezeniski dzēsts. Iepriekš dzēstu profilu atjaunot nav iespējams.

Ja profils reģistrēts ar facebook.com un parole netiek pieņemta un profilam ir piesaistīta e-pasta adrese, uz savu e-pasta adresi jāpieprasa paroles atjaunošanu un jauniegūto paroli varēs izmantot profila dzēšanai.

Opcija Aizmirsu paroli atrodama sākumlapā pirms ielogošanās savā profilā.




📪 Kā sazināties ar administrāciju?

Lietotājiem ar administrāciju iespējams sazināties izmantojot: 

1. e-pasta adresi [email protected]

2. kontaktformu sadaļā Kontakti;
Tērzētava netiek uzskatīta par līdzekli saziņai ar administrāciju un administrācijai nav pienākums atbildēt uz Tērzētava uzdotajiem jautājumiem.

Ienākt